29.06.2013

Rozdział 2

*Violetta*

Zobaczyłam Tomasa!
-Tomas co ty tu robisz?! - spytałam ze złością w głosie.
-Jestem gołębiem pocztowym- powiedział głosem dumnego szlachcica - mam wiadomość od pana Leona Verdas'a - z trudem powstrzymywałam śmiech, jego głos był taki zabawny- wi...
-Poczekaj!!!- przerwałam mu- Fran choć tu szybko!
-Co się stało- spytała zdyszana gdy zbiegła ze schodów
-Słuchaj! Tomas powtórz to- Tomi powtórzył poprzednie zdanie i mówił dalej..
-Wiadomość brzmi- wyciągnął karteczkę i zaczął czytać.
-Violuś choć do mnie czekam w domu wysłałem po ciebie gołębia ale uciekł więc wysłałem gołębia mutanta wabi się Tomas Czekam Twój Leoś :**
Fran i ja śmiałyśmy się dość długo a Tomas wziął nie pod rękę i odprowadził do Leona
-Przekaż wysyłaczowi gołębi ,że następnym razem to on mi usługuje...
-Dobrze- odpowiedziałam.

*Leon*

-Cześć piękna ^^
-Witaj przystojniaczku- powiedziała po czym pocałowała mnie w policzek.
Weszliśmy do środka.

*Violetta*

Weszliśmy do kuchni i zobaczyłam piękni przyozdobiony stół. Leoś naprawdę się postarał, i w dodatku ubrał marynarkę!! Wszystko szło idealnie...

<20:00>

Powiedziałam tacie ,że będę o 20:30 a Leon cały czas się mnie nie zapytał o to...

<20:25>

Leon mnie odprowadził do samych drzwi... Nie potrafię uwierzyć że się nie zapytał...
Chwila! Skoro nie chciał się mi oświadczyć to po co był mu pierścionek o którym mówiła Fran??
Jeżeli nie dla mnie to dla innej!!! O, nie , nie to nie może być prawda!!! ;/

*Leon*

-Do zobaczenia kochanie.
-Cześć Leon.- Oj nie dobrze powiedziała cześć i to w dodatku Leon mówi do mnie Leon tylko kiedy jest zła...

*Violetta*

Chciał mnie pocałować ale mu uciekłam i weszłam do domu, oraz zamknęłam drzwi na klucz tak aby usłyszał zamknięcie potem poszłam na górę do pokoju i zasnęłam.......

*Leon*

Jest zła, tylko o co? 
<dom Leona>
-Hej a co ty tu robisz?- Gdy wszedłem do domu zobaczyłem...

*********************************************************************************

Coś nie komentujecie ale to w końcu pierwszy rozdział wiec postanowiłam dodać 2 Bo mam gotowe aż do 5 a  6 dopiero piszę... 


*Olka*

2 komentarze:

Zostaw komcia :)