29.06.2013

Rozdział 1

*Pokój Violetty*
<18:45 przed randką z Leonem>
*Franceska*
-Fran...-Viola była jakaś zmartwiona
-Co się stało?
-Bo wiesz jesteśmy razem z Leonem już 2 lata, jesteśmy też dorośli a on ciągle mnie nie poprosił o rękę, boje się ,że kogoś ma- mówiła to zupełnie poważnie.
-Violetta... Powiem ci coś w tajemnicy obiecałam sobie że ci nie powiem ale trudno. Ostatniobyłam u Leona pożyczyć książkę dla Frederica i kiedy wchodziłam do jego domu, Leon ćwiczył oświadczyny
-Co?!- Viola była zaskoczona a jednocześnie ucieszyła ją ta wiadomość
-Naprawde - Nie wiem jak wyglądał pierścionek bo kiedy mnie zauważył speszył się i zrobił się czerwony jak burak
-Poważnie?
-No tak...- przerwał mi dzwonek do drzwi.
<ding dong>
*Violetta*
-To pewnie Leoś - ucieszyłam się bardzo, bo byłam pewna, że oświadczy mi się dziś podczas kolacji.
-Leć na dół! Na co czekasz? - Krzyknęła do mnie Fran
-Lecę! - byłam zestresowana w końcu to miał być ten wieczór!
Zbiegłam po schodach, otworzyłam drzwi i zobaczyłam...

*********************************************************************************

Kogo jak myślicie?? 
Żeby rozkręcić bloga mamy szantarzyk... 5 koment= Nowy rozdział

*Olka*

8 komentarzy: